آیا می دانید 36 درصد از کسب و کارهای کوچک وب سایت ندارند!؟ همراه ما در بررسی مزایای داشتن یک وبسایت در کسب و کار باشید تا به نکات ارزشمندی دست یابید.
مزایای داشتن یک وبسایت در کسب و کار
امروزه داشتن یک وب سایت تجاری به اندازه داشتن یک مغازه، دفتر یا شماره تلفن حیاتی است. با این حال، بسیاری از صاحبان مشاغل هنوز نمی توانند مزایای داشتن یک وب سایت را درک کنند که برخلاف اهداف تجاری آنها عمل می کند.
راه اندازی یک وب سایت مانند راه اندازی یک فروشگاه در دنیای دیجیتال است. بدون آن، همه افرادی که از طریق خیابان های دیجیتال اینترنت می گذرند، نمی توانند کسب و کار شما و محصولات یا خدمات آن را بیابند.
| از خدمات تیم مای تک، طراحی صفحه معرفی پروژه شما با توجه به سلیقه و درخواست شما و همچنین طراحی انواع سایت در پلتفرم های مختلف با توجه به نوع کسب و کار و نیاز های مرتبط با آن در خدمت شما میباشد.
| تیم مای تک ارائه دهنده انواع خدمات سایت ، سئو و اپلیکیشن تحت ویندوز ، وب و اندروید میباشد. برای ارتباط با ما از طریق اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.
بررسی مزایای داشتن یک وبسایت در کسب و کار
داشتن یک وبسایت برای کسبوکارتان به شما امکان دسترسی به میلیونها کاربر را میدهد که سالانه هزاران ساعت در اینترنت جستجو میکنند. طبق گفته TechJury، مصرف کننده به طور متوسط بیش از 6 ساعت در روز را آنلاین می گذراند.
نه تنها این، بلکه تحقیقات نشان داده است که نداشتن وب سایت 70 تا 80 درصد از مشتریان بالقوه برای کسب و کارهای کوچک هزینه دارد. این پول زیادی است که باید روی میز گذاشت! اما با وجود اینکه حجم زیادی از ترافیک و مصرف کنندگان آنلاین وجود دارد، بیش از یک سوم کسب و کارهای کوچک مزایای داشتن یک وب سایت را از دست می دهند. به عبارت دیگر، نداشتن وب سایت به کسب و کار شما لطمه می زند.
شما نمی خواهید یکی از آن کسب و کارها باشید زیرا مزایای فراوان داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما قابل توجه و اثبات شده است. حال قصد داریم به بررسی مزایای داشتن یک وبسایت در کسب و کار بپردازیم:
حرفه ای به نظر برسید
یکی از مزایای داشتن یک وبسایت در کسب و کار شما این است که کسب و کار شما را حرفه ای تر جلوه می دهد. به جای اینکه صرفاً «فروشگاه گوشه ای» در خیابان باشید، داشتن یک وب سایت این تصور را ایجاد می کند که جدی هستید و آماده انجام تجارت با انواع مشتریان هستید.
بدون وب سایت، برای مردم سخت تر است که کسب و کار کوچک شما را جدی بگیرند.
همیشه در دسترس
داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را پیدا کنند. در هر زمان و هر مکان. حتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید و ایمن سازی آنها ادامه می دهد. این به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آنها می توانند به راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بدون فشار اضافی برای خرید. به علاوه، از آنجایی که امروزه اکثر شرکتها دارای یک وبسایت هستند، این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن، مشتریان خود را به رقبای خود از دست بدهید.
تبادل اطلاعات
در ساده ترین حالت، یک وب سایت راهی سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان فراهم می کند. ساعات کاری خود را فهرست کنید، اطلاعات تماس و تصاویری از مکان یا محصولات خود را نشان دهید. میتوانید از فرمهای تماس برای تسهیل درخواستهای مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید.
همچنین میتوانید ویدیوهای تبلیغاتی را آپلود کنید تا مشتریان خود را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه بازاریابی کنید. ویدئوها همچنین یک راه عالی برای تبلیغ کانال های رسانه های اجتماعی شما و ایجاد یک جامعه با مشتریان شما هستند.
به یک منبع قابل اعتماد تبدیل شوید
یکی از مزایای داشتن یک وبسایت در کسب و کار شما، ایجاد شهرت به عنوان یک مرجع در حوزه کاری شما است. یک بخش وبلاگ در سایت خود با مقالات آموزنده ایجاد کنید که تجربه و تخصص شما را به نمایش بگذارد.
مشتریان بالقوه ای که در اینترنت برای یافتن راه حل هایی برای مشکلات رایج مرتبط با صنعت شما جستجو می کنند، به احتمال زیاد شما را پیدا می کنند و با خواندن پست های وبلاگ شما، متوجه می شوند که چقدر می توانید برای آنها مفید باشید.
ممنون که همراه ما در این مقاله بودید.
| تیم مای تک با اتکا به علم روز و نیرو های متخصص خود در صدد رشد کسب و کار شما و ایجاد محصولات با توجه به نیاز روز در تلاش است.
جهت ارتباط با ما بر روی لینک کلیک کنید.
دانلود pdf مطلب فوق » مزایای داشتن یک وبسایت در کسب و کار