تولید محتوا

تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟ پس از آن می‌توان بررسی کرد که یک کارشناس تولید محتوا با رعایت چه قوانینی به تولید محتوای سایت می‌پردازد؟ برای کسب تمامی اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید. 

به انتشار هر مطلبی که حاوی پیام مهمی برای انتقال باشد، تولید محتوا یا محتواسازی گفته می‌شود. محتواسازی دارای مراحل مختلفی است و می‌تواند اهداف متفاوتی را نیز به دنبال داشته باشد. در واقع اگر بخواهیم به کاربرد محتواسازی اشاره کنیم باید سراغ دنیای تبلیغات برویم. تبلیغات باعث افزایش دیده شدن یک کسب و کار می‌شود و به قولی شاهراهی مهم برای معرفی یک کسب و کار به شمار می‌آید. در گذشته از روش‌های تبلیغاتی سنتی برای معرفی یک کسب و کار استفاده می‌شد که در نهایت به چاپ بنر خلاصه می‌شد. اما امروزه با استفاده از بستر اینترنت و ابزار دیجیتال و در واقع دنیای دیجیتال مارکتینگ به معرفی کسب و کار پرداخته می‌شود. به همین دلیلی امروزه تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ حرف اول دنیای تبلیغات به حساب می‌آید و به عنوان خط مقدم معرفی یک کسب و کار به شمار می‌آید. در گذشته با استفاده از روش‌های تبیلغاتی گذشته، صاحبان کسب و کار نمی‌توانستند رضایت طولانی مدت و دو طرفه مخاطب را به دنبال داشته باشند.

شاید تنها برای یک بار می‌توانستند برای یک بار که شده جلب نظر مخاطب را داشته باشند و مخاطب هم ممکن بود بنا به دلایل خاصی تنها برای یک بار از خدمات مجموعه مورد نظر استفاده کند اما برای دفعات بعدی معمولا دیگر به سراغ این کار نمی‌رفت. اما علت چه بود؟ علت این بود که صاحب کسب و کار از دغدغه‌ها و نیازهای مخاطبان باخبر نبود و نمی‌توانست ارتباط دائم با مخاطب برقرار کند به همین دلیل بود که نیاز به محتواسازی احساس شد. این کار باعث برقاری ارتباط دو طرفه و البته طولانی مدت با مخاطب شد. محتواسازی معمولا اهداف زیر را به دنبال دارد:

اهداف مربوط به افزایش فروش و سود یک کسب و کار

اهداف علمی و یا آموزشی

اهداف فرهنگی در جهت بسط یک موضوع و بستر ساز

نمونه کار های تولید محتوا

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
سبد خرید
اینستاگرام واتس آپ واتس آپ تلگرام
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
چت واتس اپ با مشاوران ما